США заборонили десятки російських аналогів американських та європейських медіа, повідомляє Міністерство юстиції США.
Сполучені Штати заблокували численні копії відомих американських та європейських медіа, створені в Росії. В результаті, США вилучили 32 веб-домени, які були задіяні в іноземних кампаніях з дезінформації, що здійснювалися під контролем російського уряду.
Цю інформацію озвучив Міністерство юстиції Сполучених Штатів.
Вказується, що російські підприємства Social Design Agency (SDA), Structura National Technology (Structura) та ANO Dialog, що працюють під керівництвом та контролем адміністрації президента рф володимира путіна, застосовували ці домени, зокрема, для:
підпільного розповсюдження російської урядової пропаганди, спрямованого на ослаблення міжнародної підтримки України;
підтримка політики та інтересів, що сприяють Росії;
впливу на вибори за кордоном та президентські вибори 2024 року у США.
Мінфін США запровадив пакет санкцій проти 10 осіб і двох організацій у рамках скоординованої відповіді на спроби росії зловмисного впливу на президентські вибори в США.
"Вилучення Департаментом 32 інтернет-доменів, які таємно використовувалися для поширення іноземного зловмисного впливу, ще раз демонструє, що Росія залишається головною зовнішньою загрозою для наших виборів", - заявила заступниця генпрокурора Ліза Монако.
Згідно з інформацією Міністерства юстиції, пропаганда свідомо маскувала російський уряд або його представників у якості джерела інформації, з метою чого зловмисники навмисно підробляли доменні імена.
Наприклад, "washingtonpost.pm" росіяни змінювали на "washingtonpost.com", щоб публікувати повідомлення російського уряду, неправдиво представлені як вміст із законних ЗМІ організацій.
Зазначається, що російські агенти виготовили, зокрема, підроблені веб-ресурси, що імітують такі відомі видання, як Reuters, Der Spiegel, Bild, Le Monde та інші. Згідно з інформацією Міністерства юстиції США, окрім фальшивих сайтів, також були створені профілі у соціальних мережах, які наслідували популярні новинні платформи, з метою поширення пропагандистських матеріалів.
В інших випадках зловмисники намагалися створити власні унікальні медіабренди для просування вмісту.