Почалася реєстрація на особливу сесію ЄВІ: усе, що потрібно знати абітурієнтам
РБК-Україна, посилаючись на дані з "Освіта.ua", повідомляє, хто матиме додаткову можливість скласти ЄВІ та до якої дати можливе реєстрування.
Реєстрація на спеціально організовану сесію ЄВІ стартувала 12 серпня. Ця сесія є можливістю для тих, хто не зміг взяти участь в основній чи додатковій сесії, або для тих, хто хоче покращити свій результат, пересклавши іспит.
Реєстрація триватиме до 19 серпня. Вступники мають звернутися до приймальної комісії свого навчального закладу особисто або дистанційно та надати скановані копії необхідних документів.
Участь у спеціальній сесії є платною і коштує 879 гривень. Реєстрація буде завершена лише після того, як кошти від вступника надійдуть на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти. Сплатити цей внесок можна до 22 серпня.
Спеціальна сесія ЄВІ відбудеться з 12 до 14 вересня.
У 2024 році для вступу на магістратуру абітурієнти мають складати єдиний вступний іспит (ЄВІ) або єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ).
Для вступу на будь-яку спеціальність, маючи ступінь бакалавра, магістра або освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, обов'язковим є складання ЄВІ.
Для тих, хто обирає спеціальності в таких галузях знань, як "Соціальні та поведінкові науки", "Журналістика", "Управління та адміністрування", "Право", "Публічне управління та адміністрування", "Міжнародні відносини", "Освіта / Педагогіка" (за винятком "Фізичної культури та спорту"), "Інформаційні технології" та "Сфера обслуговування", крім ЄВІ, потрібно додатково скласти ЄФВВ.
Процес реєстрації майбутніх студентів є необхідною передумовою для складання ЄВІ та ЄФВВ і подальшого зарахування до магістратури.
Для проходження реєстрації на ЄВІ та ЄФВВ абітурієнтам потрібно надіслати скановані або фотографічні копії ряду документів. Ці документи слід відправити на електронну адресу приймальної комісії або через інший встановлений канал зв'язку. Наведений нижче перелік документів є обов'язковим:
Після надходження документів приймальна комісія здійснює перевірку їх наявності та автентичності. Якщо все відповідає вимогам, абітурієнту повідомляють про прийняття документів для подальшої обробки. У випадку необхідності додаткової перевірки або якщо комплект документів є неповним, комісія інформує вступника, вказуючи причини відмови або потребу в доопрацюванні.