Штучний інтелект у сфері маркетингу: Основні висновки обговорення на SMB Knowledge Transfer
В Києві відбувся захід SMB Knowledge Transfer від Асоціації "IT Ukraine", присвячений сучасним тенденціям у маркетингу та медіааналітиці, зокрема впливу штучного інтелекту на ці сфери. Програма заходу включала дві панельні дискусії у форматі батлів та презентацію кейс-стаді.
На першій панельній дискусії на тему "Ключові елементи маркетингу для отримання лідів замість лайків у соціальних мережах" експерти обговорили дієві маркетингові стратегії, які сприяють збільшенню конверсії та рентабельності бізнесу. Модерував захід Андрій Миронюк, засновник Myroniuk Consulting, а серед спікерів були Олександр Лапко, генеральний директор RozetkaPay, та Мар'ян Хомин, керівник Департаменту маркетингу UKRSIBBANK BNP Paribas Group.
Друга панельна дискусія, "Майбутнє медіааналітики: як AI трансформує обробку даних", була присвячена ролі штучного інтелекту в аналізі даних соціальних медіа та його вплив на маркетингові стратегії. Її спікерами стали Артем Скрипник, CEO FAVBET Tech, та Катерина Ляшенко, Head of Marketing Research в Havas Media Ukraine. Модерувала розмову Катерина Гордієнко, VP of Customer Success в YouScan.
В ході "батлу" учасники розглянули ключові переваги та ризики використання AI для аналізу даних соціальних медіа, а також обговорили, чому варто інвестувати в AI у маркетингу. Особливу увагу приділили тому, як AI на основі даних медіамоніторингу може виявляти тенденції та передбачати зміни в поведінці споживачів для отримання конкурентних переваг.
Артем Скрипник підкреслив: "Штучний інтелект надає маркетологам можливість досліджувати нові горизонти для більш ретельного аналізу цільової аудиторії та миттєвого реагування на зміни в ринковій ситуації. Інтеграція AI у медіа-аналітику не тільки оптимізує робочі процеси, але й сприяє розробці індивідуалізованих та ефективних стратегій взаємодії з клієнтами".
У підсумку дискусії учасники погодились, що впровадження АІ може стати "гейм-ченджером" для бізнесу, однак воно пов'язане зі значними інвестиціями в розвиток та підтримку, а тому вимагає зваженого підходу до планування та поступового впровадження. "Штучний інтелект -- це гра в довгу", -- підкреслив СЕО FAVBET Tech.
Подія закінчилася виступом Марії Миронюк, стратега та креативної директорки Myroniuk Consulting. Вона представила кейс-стаді, у якому висвітлила п'ять основних помилок у комунікації, які призводять до фінансових втрат для бізнесу, а також запропонувала корисні рекомендації для їх уникнення.
Наступний випуск SMB Knowledge Transfer пройде 20 листопада у розширеному форматі. Темами події будуть "Еволюція продажів: сучасні виклики для СЕО" та "Захоплення нових ринків: стратегії та підходи".