Чи здатна безкоштовна освіта сприяти Україні у створенні нових "Зоряних Війн"?


Волонтери платформи PXL.CAMP впевнені, що Україна має потенціал стати ключовим міжнародним гравцем на ринку аутсорсингу для кіноіндустрії. Саме тому цього вересня вони запускають безкоштовні онлайн-курси, доступні кожному, хто прагне працювати у кіно, ТБ, рекламі чи відеопродакшені. Ці курси сприятимуть розвитку індустрії та підвищенню якості українського контенту в цілому.

"Месники", "Трансформери" або, скажімо, "Інтерстеллар" – це Голлівуд чи Боллівуд? Більшість людей відповість: "Що за дивне питання, звісно, це американські фільми, а не індійські". Але, чи відомо вам, що значна частка роботи над цими стрічками була виконана саме індійськими компаніями?

Вже протягом тривалого часу відомий Голлівуд не займається виробництвом фільмів самостійно. Часто сцени, які ви вважаєте знятими у США, насправді створені в інших державах. Наприклад, такі фільми як "Дедпул", "Секретні матеріали" та "Сутінки" знімалися у Ванкувері, Канада. Але чому виходить так, що голлівудські кінострічки все рідше виробляються у США? Чому мешканці Лос-Анджелеса шукають роботу за кордоном? Адже всі завжди прагнули потрапити до Голлівуду, щоб почати кар'єру в кіноіндустрії!

Сталося так, що бізнес завжди прагне оптимізувати витрати та збільшити прибуток. Нині багато країн пропонують кіновиробникам податкові кредити, що дозволяють повертати до половини витрат на виробництво. Це має значний вплив. А з урахуванням низької вартості послуг у деяких країнах порівняно зі США, знімати кіно в таких місцях стає дедалі привабливіше.

Таким чином, Індія перетворилася на одного з провідних гравців у сфері постпродакшену на глобальному рівні. Сьогодні майже кожен крупний кінопроєкт користується вигідними послугами індійських компаній. Схожа ситуація спостерігається в IT-секторі, де індійські фірми посідають лідерські позиції на ринку аутсорсингових послуг. Але чому ж українські IT-фахівці продовжують цінуватися вище за своїх індійських колег? Відповідь криється в якості їхніх послуг, яка при порівнянних витратах значно перевищує індійську. Це ж може стосуватися і кіновиробництва. Проте, на жаль, українська кіноіндустрія ще не досягла рівня розвитку своєї IT-галузі.

Щоб українські кінокомпанії могли створювати захопливі проєкти, нам потрібно більше фахівців. Окрім того, важливо підвищити рівень кваліфікації. Велика кількість професіоналів дозволить у стислі терміни виконувати значні обсяги робіт, що є характерною рисою блокбастерів. Висока кваліфікація допоможе конкурувати з Індією та іншими азійськими країнами, які також змагаються за роботу над високобюджетними фільмами та серіалами.

Це стало однією з декількох причин для створення "Піксель Кемп", де кожен охочий зможе отримати якісні професійні знання українською абсолютно безкоштовно. Волонтери кіноіндустрії, які створили платформу, вважають, що сучасна та якісна освіта зможе значно зрушити позиції України на ринку аутсорсингових послуг кіно. І, можливо наступні "Зоряні Війни" зроблять не в Індії, а саме в Україні.

Українські компанії нині беруть участь у міжнародних проєктах, проте це все ще залишається радше винятком, ніж правилом. Лектори платформи "Піксель Кемп" є фахівцями, які вже співпрацюють із закордонними студіями. Вони готові поділитися своїм досвідом роботи над проєктами для таких відомих компаній, як Universal Pictures, DreamWorks, Disney+, Apple TV, Netflix та інших. Адже, чим міцніша індустрія, тим більше можливостей для створення цікавих міжнародних проєктів буде в усіх її учасників.

Слідкуйте за новинами ініціативи у Instagram та Facebook та приходьте вивчати кіно на платформу.

Додатково:

Наші курси не вимагають попередньої підготовки або особливих умінь, а також пропонують легкий старт у професію. Саме з цієї причини ми розпочали саме з цих двох програм.

Цільова аудиторія поділяється на наступні групи:

- Прихильники кіноіндустрії, які прагнуть реалізувати себе в цій сфері, здобували навички відеовиробництва за допомогою уроків на YouTube, проте відчувають потребу в ґрунтовних знаннях; - основна ЦА

-Фотографи та відеографи, що працюють на різноманітних заходах та невеликих комерційних зйомках, які хочуть підвищити свій професійний рівень чи почати працювати у кіноіндустрії;

майстри з монтажу та фахівці з моушн-дизайну,

-Блогери, що зацікавлені у роботі з аудіовізуальною продукцією;

- Випускники навчальних закладів, що спеціалізуються на кіно та суміжних галузях, які прагнуть отримати сучасні знання про міжнародні стандарти в кіноіндустрії, викладені українською мовою.

-Внутрішньо переміщені особи, що шукають роботу у культурній галузі;

-Особи, що мають інвалідність та шукають цікаву роботу з дому;

На основі опитування, проведеного серед українських фахівців, які вже працюють у галузях ротоскопінгу, пейнт ворку та споріднених напрямках, було виявлено, що 80% з них - чоловіки. З цієї групи, половина розпочала свою діяльність у віці від 23 до 29 років, 23% - у віці від 17 до 22 років, а 17% - у віці від 30 до 39 років. Зазвичай, такі професіонали добре володіють комп'ютерними навичками, але не прагнуть працювати в IT-секторі. Наше дослідження показало, що більшість з них вступають у кіноіндустрію через романтичні уявлення: 62% респондентів прагнули творчої самореалізації, а для 34% робота в кіно була мрією з дитинства.

Останніми роками зростає інтерес жінок до технічних професій у кіноіндустрії, тому творці проекту прагнуть підвищити частку дівчат серед фахівців цієї сфери.

Related posts